lørdag 27. august 2011

Dyrepasser i helga, og da bor man i skogen. Herlig ettermiddagstur med bikkjene! 4 hunder, sol, sopp og lyng.

Små, brune venner.

Andre gang jeg red på Mulle. Veldig spennende og gøy, men vanskelig også - merker nå hvor veldig tilpasset jeg har vært til akkurat hvordan Barbie beveger seg og reagerer! Litt ekstra spenning blir det også fordi lille, vakre Alfeo løper rundt på ridebanen og bukker og spretter mens vi rir rundt. Etter at jeg red slapp jeg Mulle så hun fikk rulle seg og rusle litt - det så velkomment ut! Her er de begge på vei mot meg for kløing og kos. Søte hestene!

En liten fyr som satt pent og ventet ved dørmatta da jeg skulle inn i kveld. Han var svært rolig og fotogen, og satt helt stille mens jeg tok bilder. Fant en liknende inne i gangen igår kveld, og en utafor døra dagen før det også. Sånn blir det når man bor i en kjeller! Ellers så jeg forresten noen harer på et jorde her om dagen, og da jeg skulle kjøre hjem fra stallen var det et pinnsvin som lusket sakte på veien foran meg noen meter. Herlig å bo på landet!

4 kommentarer:

  1. Så koselige bilder! Savner å bo på landet, jeg nå. Sukk.

    SvarSlett
  2. :) Gøy på landet <3 Når jeg blir stor, da skal jeg bo på landet. Jeg gleder meg.

    SvarSlett
  3. Hvorfor har du ikke lagt ut noe mer? Vi venter spent :)

    SvarSlett
  4. :D Da får jeg få fart på stumpen!

    SvarSlett