fredag 9. september 2011


Som hundepasser hadde jeg en stund 5 hunder å leke med. Fryktelig koselig, men gjorde at det blei litt tomt da jeg kom hjem til "bare" Otto hjemme på Hisingen... Her ser dere
- Adi: 3-beint blandingshann fra Romania, herlig og fryktelig sosial og kosete. En ekte "skal bare"-hund på tur - henger bakerst, rusler mye sakte, og snuser på sånn ca alt. Men allerede siden første gang jeg traff ham i våres har tempoet gått merkbart opp! Han venner seg til 3-beint håndtering av skogstier og grusveier. Spennende å følge med på!
- Manola: Samme beskrivelse funker på henne også; 3-beint, sjarmerende og herlig sosial. Men hun er omvendt med farten - hun løper til og med fortere enn Kimo (som har 4 bein).
- Otto: Min lille hvite blanding, her fryktelig opptatt av det som store, tøffe Kimo snuser på - ham har små Ottohunder respekt for.
- Kimo: Mest sjef, en fantastisk skjønn blandingshann (det er nok ham jeg savner mest nå når jeg er hjemme igjen...)
- Martin: Veldig sjenert greyhound som det tok mange besøk før jeg blei kjent med, men som viste seg å være en veldig koselig, liten hund.

Nå burde Signe sove (hjemme har Signe "Sauen Signes store sovebok", forresssten), så resten av det jeg tenkte skrive om får komme imorgen eller en seinere dag.

2 kommentarer:

  1. Huska e lest fra den boka førr Kristian en dag før vi for tel fjorårsfest!

    SvarSlett
  2. Haha! :D Aww, nostalgi. :3

    SvarSlett