lørdag 10. september 2011

Nollningen vår er nå over, og blei avsluttet med en finalebankett. Flott kveld med godt selskap, fine folk kjoler og dresser, underholdning (blant annet noen veldig dyktige små kor) og god mat. Vegetarmat var stekt sopp og noen "potetballer" - litt seige og utrolig gode! (Lurer på om jeg nå har smakt komle/raspeball uten å vite at det var det det var? Må prøves igjen.)

Vi SMILare kom forresten på nest siste i nollkampen. Høhø. Skjønner ikke det, vi som hadde et så fantastisk spex! (Den siamesiske tvillingjenta Glenn som representerer standardstudenten i vår tid begynner på Chalmers, danser til Justin Bieber, flytter over til Handels, møter representanter for alle linjene, møter SMIL, det kommer en komet, alle dør, Glenn gjenoppstår (etter en "röst i mörkret: Glenn - känn ingen fruktan! På SMIL äter vi bara ekologisk frukt!"), alle andre gjenoppstår til startsangen til Løvenes Konge (jeg var sola - veldig flink om jeg får si det selv), vi maler Glenn i ansiktet og erklærer henne SMILare og "the circle of life is complete". The End.)
På vei til banketten gikk vi forbi en fin post-it-kreasjon. Pågår visstnok en slags "post-it-krig" eller noe sånt i Göteborg for tiden, men jeg har ikke lest meg opp på det og har ikke egentlig peiling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar