lørdag 10. september 2011

Vi har en pen skog som nesten-nabo! I det siste har vi også syklet endel, gjerne kombinert med pauser for lyngsnøfting og bærplukking. Sist så vi to ekorn som lekte i et tre, og tidligere har vi møtt på to harer én gang og en hare to ganger, og to pinnsvin. Skogen vår er veldig "urban" - masse stier og natursti-skilt og sånt, men det er likevel veldig fint og forfriskende. Vi har også møtt søte, bittelille Dolly Parton, som Otto forelsket seg i (muligens litt pga hun hadde løpetid?) og har ult litt etter mens jeg har vært på skolen. Heldigvis ikke vært noe problem for de jeg bor hos!
Finnes mange pene små og litt større myrvann i området, men jeg har ennå ikke funnet noe som frister å bade i. En gang trodde jeg plutselig jeg så en havn, og blei veldig skuffa da det viste seg å bare være en lagerbygning ved et myrvann. (Syntes det virka usannsynlig, men samtidig finnes det jo kanaler og greier overalt i Göteborg, så jeg kunne jo ikke utelukke at noen hadde sneket inn en i nærheten av skogen min.) Må finne ut hva som er raskeste vei til havet herfra, så vi kan ta noen sykkelturer dit også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar