onsdag 14. september 2011

SsSs-innlegg (Snart skal Signe sove-innlegg)

Se så fin skog! Plutselig går jeg i skogen hver dag. Herlig!

Dr. Who var fantastisk - gleder meg til å se mer. Moro med engasjerte venner.

Utblick 2012 kommer til å bli kjempemoro! Hadde vårt første møte idag, of many to come. (Om noen skulle ha noen tips til sponsorer eller folk som ville være interessante foredragsholdere eller viktige bidrag til messen vår  på miljø-inspirasjonsdagen - si gjerne ifra.)

Imorgen er det Kick-Off for alle studenter i Göteborg på et digert utested, med gratis mat og konserter med Timo Räisänen, Oh Harry, The Pusher og Satan Takes A Holiday. Ikke hørt på noen av dem før denne uka, men det blir sikkert bra. Gratis mat og gratis konserter = bra.

På fredag reiser jeg til Oslo for prinsessebursdag og annet hyggelig, og tilbake til Gôteborg tidlig mandag morgen.

Og jo! Jeg er også med og arrangerer en tacksittning ("takke-selskap") til fadderne våre fra nollningen. .. Tiden går fort! Altfor lite hest for tiden, men jeg tenker mye på dem, og fikk heldigvis leke med Monika og hestene hennes på lørdag. Veldig koselig!

4 kommentarer:

  1. Skogen <3

    Du er i Oslo nå til helga, altså? Får du tid til å si hei til meg og drikke en kopp te i leiligheten vår?

    SvarSlett
  2. Nei, dessverre. :( Men kanskje neste gang! :) Tiden gikk ekstremt fort, og vips så var jeg tilbake i Göteborg.

    SvarSlett
  3. Ja'a! :) Om du ikke bli stuck i Värmland (ahahaha - du er i et varmt land - värm-land - men så er jo egentlig Värmland i Sverige... Ah hah ha), så må du komme hit og titte på den med meg!

    SvarSlett