mandag 12. september 2011

Otto liker det nye sengesettet mitt.

Liten oppdatering:

Jeg er så fornøyd med valg av studie! Hadde en forelesning om miljøøkonomi idag, og det virket veldig interessant, og jeg tenkte "hm, kanskje jeg skal velge det når vi skal velge retning til neste år?" .. Og så hadde vi en humanekologiforelesning, og så glemte jeg alt om den forrige forelesningen, for dette var akkurat det jeg lenge har håpet å kunne studere! Så nå er jeg veldig sikker på at det er retningen jeg vil velge. (Med mindre vi har en forelesning i noe annet seinere som virker enda mer i min smak, men det tviler jeg på.)

Etterpå var jeg på et møte med vi seks (forhåpentligvis snart noen flere) som skal bli nye Utblick - en gruppe/forening som arrangerer en arbeidsmarkedsdag (for SMIL- og NMIL-studenter) og en miljøinspirasjonsdag (for alle interesserte) på våren. Blir superkult!

Og imorgen skal jeg på Dr. Who-introduksjonskveld med noen fra klassen - moro! To av de jeg leker med er store fan, og jeg har villet se om jeg liker det (hvilket jeg tror jeg vil gjøre), så jeg og et par andre skal bli introdusert imorgen. (Dr. Who er en science-fiction-TV-serie, tror den har gått siden 60tallet i forskjellige varianter.)

... Jeg liker parenteser.

5 kommentarer:

  1. Jeg vil ha otto! Bare våg å glemme å ta ham med hjem.

    SvarSlett
  2. Haha, det skulle tatt seg ut om jeg glemte ham her i rommet og dro!

    Om du vil være Ottopasser mens jeg er i bursdag, passer det veldig fint for meg, forresten. :)

    SvarSlett
  3. Jeg har sett en halv Dr. Who-episode! Kanskje vi kan nyfrelse oss sammen?

    SvarSlett
  4. Skal på kino med tante Ingrid, men kan passe på kvelden. Jussi blir glad!

    SvarSlett
  5. OG: Jeg er smått usikker på hva det innebærer, men.. JA! :D Jeg har nå sett 6 episoder og gleder meg kjempemasse til å se fler.

    Inger: Den er grei! Han kan sikkert kose seg med Jussi noen timer aleine.

    SvarSlett